Akdeniz Üniversitesi’nde “Psikiyatri Gündüz Hastanesine Devam Eden Hasta ve Hasta Yakınlarını Güçlendirme İşbirliği Protokolü” düzenlenen törenle imzalandı.
İMZA TÖRENİ
Akdeniz Üniversitesi Hemşirelik Fakültesi Psikiyatri Hemşireliği Anabilim Dalı ile Tıp Fakültesi Ruh Sağlığı ve Hastalıkları Anabilim Dalı Psikiyatri Gündüz Hastanesi arasında hazırlanan “Psikiyatri Gündüz Hastanesine Devam Eden Hasta ve Hasta Yakınlarını Güçlendirme İşbirliği Protokolü” düzenlenen törenle imzalandı.
KATILIMCILAR
Protokole, Tıp Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Yeşim Şenol, Hemşirelik Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Hatice Yangın, Akdeniz Üniversitesi Hastanesi Başhekimi Prof. Dr. Yıldıray Çete, Hemşirelik Fakültesi Psikiyatri Hemşireliği Anabilim Dalı Başkanı Prof. Dr. Kadriye Buldukoğlu, Tıp Fakültesi Ruh Sağlığı ve Hastalıkları Anabilim Dalı Başkanı Prof. Dr. Burak Kulaksızoğlu, Psikiyatri Gündüz Hastanesi Sorumlu Hekimi Doç. Dr. Buket Cinemre ve Akdeniz Üniversitesi Hastanesi Sağlık Hizmetleri Müdürü Hemşire Kamile Çelik katıldı.
DİSİPLENLER ARASI İŞ BİRLİĞİ
İmzalanan protokol kapsamında, “Hastane-Toplum Temelli Yaklaşıma Dayalı Vaka Yönetimi Modeli” doğrultusunda psikiyatri gündüz hastanesine devam eden hasta ve hasta yakınlarını güçlendirmeye yönelik uygulamalar geliştirilecek. Aynı zamanda eğitim, araştırma ve uygulama alanlarında disiplinler arası iş birliğinin artırılması hedefleniyor.
HEMŞİRELİK HAFTASI KAPSAMINDA İMZALANDI
Protokolün, 12-18 Mayıs Dünya Hemşireler Haftası kapsamında imzalanmasının ayrıca anlam taşıdığı belirtilirken, hemşirelik bakımının ruh sağlığı hizmetlerindeki etkin rolüne dikkat çekildi.
Son güncelleme : 15.05.2026 16:40:57